Veckans träning...

Måndag: Genomgång av hela kroppen i olika övningar samt kondition på idrotten i skolan, 5 kilometer på bandet och 60 minuters Tribal Yoga

Tisdag: Ben-pass som bestod av 3 km powerwalk med lutning som uppvärmning, calf raises, squats, benpress, maskin för yttre och inre lår, lunges och 3 olika slags "butt lifts".

Onsdag: Vilodag men hade fotbollsmatch i skolan

Torsdag: 2 kilometers uppvärmning på bandet + Core (mage/rygg) + 60 minuters Tribal yoga

Fredag: 2 kilomoeters uppvärmning på bandet + biceps, triceps och axlar

Lördag: Powerwalk på ~4,5 km

Söndag: Powerwalk på ~4,5 km

Monday: Whole body workout and some cardio in gym class + 5 kilometer on the treadmill and 60 minutes yoga

Tuesday: Leg-sesh which consisted of 3 km powerwalk with incline as warm-up, calf raises, squats, legpress, machine for outter and inner thigs, lunges and 3 different kinds of "butt lifts".

Wednesday: Rest day, but had a soccer game in school

Thursday: 2 km on the treadmill as warm-up + Core + 60 minutes yoga

Friday 2 km + biceps, triceps and some shoulders

Saturday: Powerwalk ~4,5 km

Sunday: Powerwalk ~4,5 km

Gillar

Kommentarer

IP: 82.99.3.229